Senamrobik Guru Bersama Pelajar SPM

on 6:14 PM

Pada 23.07.2008, guru dan pelajar tingkatan 5 telah mengadakan aktiviti senamrobik. aktiviti tersebut secara tidak langsung dapat merapatkan lagi hubungan disamping mewujudkan suasana ceria kegembiraan untuk menghilangkan tekanan sepanjang belajar bagi menghadapi SPM. Aktiviti ini akan dijalankan pada setiap hari rabu.


4 comments:

Maths PMR SEMESTA said...

sememangnya MATRIX BOLEH!!!
tiada siapa yang boleh menghalang gelombang matrix untuk terus menjulang nama SEMESTA...seperti yang berlaku tahun 2006 dahulu... Memang mengkagumkan... Iringan doa dari cikgu semua..

Potensi ada pada kamu, cuma perlu diserlahkan sahaja... semoga berjaya... anak2 matrix yang `best'...

FAS

Zafir said...

Semoga aktiviti ini dpt mengeratkan hubungan silaturahim antara MATRIX dengan guru-guru SEMESTA.....

komenaaaa said...

cikgu....nape senamrobik ni melibatkan peljar pompuan jer???ape x libatkan sekali dak2 lelaki...sayer tengok ramai jer..yang lepak kat dorm...membesarkan badan...ermmm...x tahulah aper nak jadi kat diorang tu nanti...hope dapat wajibkan kat semua ek...thank u..

az?? said...

haah cikgu...saya sokong ape yang komenaaa cakap tu...ape salahnyer buat untuk budak2 laki gak...baru berpeluh siki...stamia pun kuat...ape lagi...sokong senamrobik untuk lelaki jugak....hahaha..